MASZ PYTANIA? KONTAKT
Pon. - Piąt. : 8:00 - 16:00
Sob-Niedz. Zamknięte
+48 510 175 877
Telefon
ul. Przemysłowa 1a/17
63-600 Kępno

CORPORATE INFO

Image

NASZA HISTORIA

Działamy w branży IT od blisko 20 lat, szczególne doświadczenie posiadamy w sektorze ISP,  hosting, domains, cloud services.

MISJA & WIZJA

Pomagamy firmom w zakresie usług helpdesk dla klienta końcowego.

Oferujemy kompleksowe usługi pomocy technicznej w  systemach online: moduły ticket, email, telefonia, SMS, obsługa zgłoszeń i awarii, systemy nadzoru.

W ramach indywidualnych umów prowadzimy obsługę administracyjną biura zarówno w rygorze stacjonarnym jak i elektronicznym.

KONCENTRUJEMY DZIAŁANIA NA

Pomoc techniczna to najistotniejszy elementy obsługi posprzedażowej, angażujący w znacznym stopniu dostępne zasoby firmy.
Z tego punktu widzenia outsourcing usług helpdesk może być niezbędnym i uzasadnionym ekonomicznie rozwiązaniem dla wysoko zaawansowanych technicznie usług IT.

1

dopasowane rozwiązania

Oferujemy kanały pomocy technicznej dopasowane do profilu biznesu i oczekiwań użytkowników
2

planowanie zadań

Optymalizacja procesów obsługi w ramach zdefiniowanych modeli komunikacji.
3

szybkość reakcji

Priorytetowanie zgłoszeń, obsługa całodobowa i weekendowa, gwarantowany czas reakcji

STRATEGIE KLIENTÓW

Coraz nowsze rozwiązania wymagają ogromnej bazy wiedzy, konfiguracji i porad.

Sprawne działanie usług IT to podstawa funkcjonowania każdej organizacji. Każde zgłoszenie trafiające do helpdesku rozwiązywane jest w danym momencie, indywidualnie przez konsultanta.

możliwa obsługa całodobowa

optymalizacja kosztów

wykwalifikowani konsultanci

Zwiększenie sprzedaży

bottom-logo.png
Dostarczamy wsparcie techniczne,
by biznes mógł rosnąć

DeskHelp IT
NIP 6191088456 Regon 250690710
ul. Przemysłowa 1a/17, 63-600 Kępno
+48. 510 175 877  biuro@deskhelp.pl

Search